top of page

אודות רסיטל פסנתרים

עודכן: 28 ביולי 2022


ברוכים הבאים לבלוג של רסיטל פסנתרים! ברשומה זו, הרשומה הראשונה בבלוג, נספר לכם מעט עלינו

רסיטל פסנתרים וכלי נגינה בע"מ הינה החברה הגדולה והותיקה בארץ העוסקת בשיפוץ פסנתרים. אצלנו תמצאו את כל השירותים לפסנתר תחת קורת גג אחת- רכישה, כיוון, כיוונון, שיפוץ, תחזוקה, השכרה, בדיקה, הערכות מחיר ועוד.

חברת רסיטל פסנתרים מנוהלת בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר על ידי שמעון אברבוך, פסנתרן בעל תואר שני במוסיקה עם יותר מ-35 שנות ניסיון בהנדסת ושיפוץ פסנתרים.

ברסיטל פסנתרים כל פסנתר נבחר ונבדק בקפידה על ידי שמעון. אם לא מדובר בפסנתר חדש, הפסנתר יעבור שיפוץ בבית המלאכה ולבסוף עובר בדיקה יסודית נוספת לפני ההובלה. רסיטל פסנתרים משלבת גישה מקצועית ואישית עם עבודה ברמה גבוהה על בסיס ניסיון, ידע ואמינות. כל פסנתר שנקנה אצלנו מגיע עם 15 שנים אחריות, וכיוון ראשון חינם בבית הלקוח.

אולם תצוגה 1 פסנתרי כנף ופסנתרים עומדים

אולם תצוגה 1 פסנתרים עומדים

ברסיטל פסנתרים תמצאו מגוון עשיר של פסנתרים באיכות גבוהה: פסנתרי כנף גדולים המתאימים לאולמות קונצרטים, דרך פסנתרי כנף קטנים המתאימים לדירה ועד לפסנתרים זקופים הן גבוהים והן נמוכים; פסנתרים חדשים הישר ממפעל היצרן, דרך פסנתרים ישנים יותר שעברו חידוש אצלנו במפעל, ועד לפסנתרים עתיקים עבודת יד מתחילת המאה הקודמת שעברו שיפוץ; פסנתרים של מיטב היצרנים ברחבי העולם בין היתר גרמניה, יפן, צ'כיה, אוסטריה, ארה"ב, דרום קוריאה, רוסיה, סין ועוד.

בנוסף, אנו עוסקים באומנות שיפוץ וחידוש הפסנתר ויכולים לבצע כל עבודה בהתאם לדרישת הלקוח. עוד בנושא זה תוכלו לקרוא בבלוג שלנו

אולם תצוגה 3 פסנתרים יפניים

כאשר אתם מבצעים קניה של פסנתר, אתם קונים כלי נגינה אשר ילווה אתכם לאורך כל חייכם, לאורך חיי ילדיכם ואף נכדיכם. רכישת פסנתר הינה ציון דרך משמעותי בחיים, ויחד עם זאת היא יכולה להיות מורכבת ומאתגרת. פסנתר הינו כלי נגינה מאד אישי ולכן, תקבלו את היחס הכי אישי לאורך תהליך הרכישה עד שתמצאו את הפסנתר בעל המגע המתאים והצליל הערב בדיוק לאוזנכם.

לייעוץ בנושא ולכל שאלה תרגישו בנוח לפנות אלינו

897 צפיות0 תגובות
bottom of page