top of page

התחלנו למכור פסנתרים איטלקיים!

עודכן: 15 בדצמ׳ 2019


לאיטליה יש היסטוריה עשירה של מוזיקה ותרבות. איטליה היא ערש לידתם של כלי נגינה כגון הכינור והפסנתר ומוזיקה קלאסית משחקת תפקיד משמעותי בהיסטוריה שלה. כיום ישנם שני יצרני פסנתרים איטלקיים: פציולי (Fazioli) ושולצה-פולמן (Schulze Pollmann). בעוד פציולי מיצרים פסנתרי כנף ופסנתרי כנף קונצרטנטיים בלבד, Schulze Pollmann מייצרים מספר מוגבל של פסנתרים שמתאימים לא רק לקונצרטים אלא גם למוזיקאים פרטיים במחירים תחרותיים. כיום שולצה-פולמן היא החברה היחידה שמייצרת פסנתרים איטלקיים זקופים. אנחנו נרגשים להודיע שרסיטל פסנתרים התחילה ליבא באופן רשמי פסנתרים של שולצה-פולמן, ומוכרת אותם באופן בלעדי.

Schulze Pollmann הוקמה בשנת 1928 ע"י מיזוג של שני יצרני פסנתרים גרמנים שעברו לאיטליה. השותף המייסד, פאול פולמן, עבד במשך שנים עם חברת Ibach בברמן, ועם חברת Steinway & Sons בהמבורג לפני שהקים מפעל משלו באונה שבגרמניה. בשנת 1923 המפעל עבר לטורינו שבאיטליה; כמעט באותו הזמן, יצרן פסנתרים נוסף, אלברט שולצה, עבר לבולצאנו שבצפון איטליה ופתח שם סדנא. ב-1928 הם התאחדו ויצרו את שולצה-פולמן, שמייצרת פסנתרים באיכות גבוהה עם עיצוב וסגנון איטלקיים. כל הפסנתרים של Schulze Pollmann בנויים לפי קריטריונים קלאסיים וקפדנות מחמירים של האסכולה הגרמנית, שבה המסורת הארוכה של החברה באיכות מושרשת היטב. העץ משמש למכשירים בסדר זה נתון לתהליך ישון ארוך, שמטרתו קבלת בדיוק את המידה הנכונה של לחות ויציבות.

באמצעות הכישורים של בעלי המלאכה המועסקות על ידי שולץ-פולמן והשימוש במכונות ממוחשבות מתקדמות, המבטיחות רמה גבוהה מאוד של דיוק ואמינות בכל השלבים של תהליך הייצור, Schulze Pollmann בנתה מוניטין של אחד מהיצרנים המובילים באירופה לפסנתרים.

לפסנתרים של שולץ Pollmann צליל עשיר ורך במיוחד ויחד עם זאת מתמשך, המאפשרים למכווני פסנתרים ליישם את כישוריהם כדי לקבל את הצליל הטוב ביותר האפשרי ביחס לסביבתו. המגע של המקלדת אחיד אחיד באופן מוחלט לכל אורכה, עם דגש מיוחד על אזור המרכז-שמאל. לפסנתר

ים אלה יש צליל טהור וברור, חופשי לחלוטין מרעשים חיצוניים, תנודות והרמוניות שווא עם דינמיקת קול מדהימה, הנותנת מגוון נרחב של נפח וביטוי.

 

יש לנו מגוון רחב של פסנתרי כנף ופסנתרים זקופים איטלקיים באולם התצוגה, כפי שניתן לראות גם בקטלוג הפסנתרים באתר. אנו מזמינים אתכם לבוא לנסות פסנתרים אלו. צרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים או לתיאום פגישה.

1,013 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page